Tips på vad du kan göra med träning utan bindningstid

Träningen bör utföras i två uppsättningar av tre , helst med användning av en något lägre vikt för de sista tre övningar. Minimal vila mellan övningarna bör bibehållas , dvs endast 5 sekunder . Målet är att använda ett medium vikt för höga repetitioner .

Prova några av följande metoder för att utföra denna krets.

Träna hårt: Titta på att göra tre uppsättningar av alla 6 övningar , första gången göra 20 sekunder av varje övningar , sedan 15 sekunder för de sista två uppsättningarna . Beroende på vilka vikter som du har , och din egen styrka kapacitet , justera tiden efter din kondition , och strävar efter att arbeta med endast 30 – 45 sekunder vila mellan varje set . Spendera denna gång att skaka och sträcka ut armarna. Träning utan bindningstid stockholm city kan du hitta i både Stockholm City och Solna.

Reps : Använd en lämplig vikt för 20 repetitioner för varje övning , därefter 15 , följt av 12 . Vid slutet av varje krets vila i 30 till 60 sekunder , med användning av denna tid för att ge armarna en sammanfattning stretch.

Vägt : Håll repetitioner detsamma , det vill säga 20 , men i slutet av varje krets , tappa vikt . Till exempel börja med en 5 kg och avsluta med en 3 kg .